torsdag den 24. juli 2014

Fart over feltet!

Vi har herhjemme udvidet familien med endnu en lille fladsnude! Vi har gennem flere år ville have en hund mere, men den avler vi var skrevet op ved kom bare med flere og flere undskyldninger og der skete ikke rigtig noget, og pludselig en dag fik vi beskeden om at tæven vi ønskede at få fra ikke skulle have flere hvalpe. Godt så!

Men heldigvis har jeg gennem et par år haft kontakt til en som er lige så hundetosset som jeg selv, og da hun skulle have første kuld her i år, så sprang vi til. Og hvor er det bare en skøn hvalp vi fik derfra!

Vi skulle dog have haft en tæve, men dette ønske kunne desværre ikke blive opfyldt i den farve vi ville, så vi valgte at gå på kompromis med kønnet. For vi ved jo hvor skøn en hanhund vores Bettemand er herhjemme - så vi blev ikke skræmt væk af den årsag :)



Her på billedet er Kenzo og Sigurd klar til at fejre min søsters 30 års fødselsdag 29. maj, hvor Sigurd var knap 10 uger!

2 kommentarer:

Mit element sagde ...

Aiiij men altså! Den lille Sigurd er da ikk til at stå for!
tillykke med udvidelsen :)

Og benytter også lige lejligheden til at takke dig for dine kommentarer på min blog, Malene. Dejligt at der er nogle af de tidligere læsere der hænger i, og er flyttet med over (når jeg nu sådan finder på at skifte navn, helt uden varsel).

Rigtig god sommer, håber det går den rigtige vej for dig :)

// Rikke //
Mit element

Frøken Lyngsø sagde ...

Hvor er de kære! Nårh altså.. Nu vil jeg også have hund :D